Iris Shala vazhdon të “çmend” publikun gjermanë me fizikune saj.

Posted in , , ,
No comments
By Unknown

Topmodelja 22 vjeçare, Iris Shala, e lindur në Prishtinë dhe që jeton në Graz të Austrisë po vazhdon të “çmend” publikun gjermanë me fizikune saj.

Irisi prej që është zgjedhur si “Playmate July 2013″, titull që e shpall revista për meshkuj “Playboy”, botimi gjerman për çdo muaj, është bërë një ndër trajneret personale të fitnesit më të kërkuarat në Austri.
Ajo është e njohur poashtu edhe nga një rol që ajo ka luajtur në serialin e njohur gjerman “Anna und die Liebe” (na dhe dashuria). Në Austri ajo ka fituar vendin e tetë në një garë për topmodelen më të mirë.
Në biografinë e saj shkruan se është e lindur më10 gusht të vitit 1990 në Prishtinë.
Në intervistat që ka dhënë për mediet e ndryshme austriake dhe gjermane, Irisi thotë se gjithmonë ka pasur një afinitet për aktrimin. Këtë e ka edhe njëfarë trashëgimie, thotë ajo, dhe zbulon se gjyshi i saj ka qenë Abdurrahman Shala, një aktor i shquar i gjeneratës së parë të aktorëve të teatrit dhe të filmit në Kosovë.
Videon mund ta shikoni në linkun e mëposhtëm:
video

Related posts

0 comments:

Rreth faqes

Femra Kosovare është portal që mbledh në vete zhvillimet e lajmeve brenda e jashtë vendit, Portali ynë është konceptuar në atë mënyrë që të ofroj pasqyrime sa më objektive edhe sa më të shpejta të ngjarjeve. Stafi ynë është i përbërë nga njerëz të motivuar nga nevoja për lajme të shpejta dhe të sakta..

Proudly Powered by NXEHT.